XVIII Concursu de Cuentos Curtios del Conceyu de Cangas

Hasta el próximo 20 de noviembre se podrán presentar los relatos del XVIII Concursu de Cuentos Curtios del Conceyu de Cangas, que este año cumple la mayoría de edad.

Se podrán presentar en el Serviciu de Normalización L.lingüística (Casa de Cultura) cuentos en dos modalidades, escritos en asturiano normativo y en la variedad diatópica occidental, con una extensión de entre 5 y 20 folios. La temática es libre y el autor deberá ser mayor de 16 años. Las bases de este concurso se pueden consultar en la página web municipal.

Durante el mes de diciembre,  el jurado, compuesto por expertos en la materia, fallará el concurso, cuyo ganador en cada una de las modalidades recibirá 500 euros de premio. “Este concurso es una clara apuesta por la lengua de la comarca, que haya llegado a la mayoría de edad, quiere decir que el asturiano occidental está muy vivo”, ha asegurado el concejal de Cultura, José María Álvarez Carro, quien espera que se presenten muchos cuentos a este concurso.


Hasta’l  20 de los santos van poder presentase los relatos del XVIII Concursu de cuentos curtios del Conceyu Cangas, qu’estiañu cumple la mayoría d’edá. Van poder presentase no Serviciu de Normalización L.lingüística (Casa la Cultura «Palaciu d’Oumaña») cuentos en dúas modalidades, escritos n’asturianu normativu ou na variedá diatópica occidental,  con una extensión d’ente 5 ya 20 fueas. La temática ía l.libre ya las personas participantes han ser mayores de 16 años. Las bases d’esti concursu pueden consultase na páxina web del Conceyu Cangas.  No mes muertu, el xuráu, compuestu por personas expertas na materia, vei dar a conecer el sou determín, dotando a las personas ganadoras d’un premiu de 500 € en cadaguna de las dúas modalidades. “Esti concursu ía una apuesta clara pola l.lingua de la zona, que chegara a cumplir la mayoría d’edá da cuenta de la vitalidá del asturianu occidental», aseguróu’l conceyal de Cultura, José María Álvarez Carro, qu’espera que se presenten muitos cuentos a esti concursu.